English

فروش ٣٩٤ میلیون تومانی بن کتاب در نمایشگاه کتاب گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از فروش سه میلیارد و ٩٤٠ میلیون ریالی بن کتاب تا پایان چهارمین روز سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان خبر داد.

فروش ٣٩٤ میلیون تومانی بن کتاب در نمایشگاه کتاب گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فیروز فاضلی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان در ۲۰۰ غرفه و با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر استانی و کشوری، ۱۶ آذر در رشت افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال خوب مردم استان از این نمایشگاه تصریح کرد: تا پایان چهارمین روز از نمایشگاه کتاب، بیش از ٣٣ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه ۴۸ هزار و ۳۵۵ عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: ۵۰ ناشر استانی در این نمایشگاه حضور دارند که ۳۰ ناشر دارای غرفه های مستقل بوده و ۱۵ ناشر نیز در غرفه تجمیعی کتب خود را ارائه می دهند.

فاضلی با اشاره به تخفیف حداقل ٣٠ درصدی در فروش کتاب ها، ادامه داد: تا پایان روز یکشنبه، سه میلیارد و ٩٤٠ میلیون ریال بن کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان به فروش رسیده است.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، تا ٢١ آذرماه جاری از ساعت ١٠ صبح الی ٨ شب در محل نمایشگاه های بین المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت - تهران در حال برگزاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه