English

کوتاه بر نمایشگاه کتاب

پر از کتاب و خالی از مخاطب

بی توجه ای به رسانه در اختتامیه نمایشگاه کتاب و ناشران مشهد مقدس.

پر از کتاب و خالی از مخاطب

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،هفتمین نمایشگاه کتاب و نشریات با مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را در سکوت پاییزی سرد آغاز و به پایان رسانید.

نمایشگاهی که اگر از لحاظ خروجی علمی و فرهنگی در نظر بگیریم سطح بسیار بالای را هر ساله در تهران به خود اختصاص می دهد و مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام نباید این گونه نمایشگاهی را به خود تجربه کند که متاسفانه این اتفاق می افتد.

هر ساله شاهد اتفاقات بسیاری از اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی هستیم که با رویکرد نسبتا متناسب رقم میخورد اما نمایشگاه کتاب امسال به گونه ای دیگر رقم خورد.

نکته قابل توجه حضور دست چین شده رسانه های خراسان در جمع ناشران کتاب از سوی روابط عمومی اداره کل ارشاد بود که این مهم خود جای ساعت ها بحث و بررسی دارد.

نکته اینکه تخصص گرایی چند وقتی است که در روابط عمومی فرهنگ و ارشاد دیده نمی شود که مهم باید مورد توجه مدیر کل این نهاد اجرایی باشد که انشالله همینطور خواهد بود.

گفتنی است که امسال نسبت به سال گذشته حضور مسئولین هم به مراتب کمتر بود و در آیین اختتامیه نمایشگاه نامی از رسانه های مکتوب و مجازی حاضر در نمایشگاه هم به گوش نخورد اخبار این رویداد فرهنگی که نظیر آنرا در خروجی نا مطلوب نمایشگاه شاهد بودیم که اگر رسانه های خبری هم در این اتفاق فرهنگی نبودند شاید دست کم چند خبر کوتاه در سایت اداره کل رقم می خورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه