English

استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران کم‌کار؛

اگر نمی‌توانید در حوزه خود مفید باشید، کنار بروید و کار به کاردان بسپارید

استاندار کرمانشاه گفت: اگر مدیری نمی‌تواند خود را با سرعت عمل لازم برای ساماندهی مناطق زلزله‌زده وفق دهد، کنار برود تا مدیر دیگری مشکل را حل کند.

اگر نمی‌توانید در حوزه خود مفید باشید، کنار بروید و کار به کاردان بسپارید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه که با حضور حجت‌الاسلام شهیدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور در سرپل ذهاب برگزار شد، گفت: انصافاً شبانه‌روز همه نیروهای امدادی و مسئولین حاضر در نقاط زلزله‌زده در راستای بهبود زندگی آسیب دیدگان تلاش می‌کنند.

وی بر لزوم حل مشکلات مردم در مناطق زلزله‌زده تأکید کرد و افزود: تاکنون از ظرفیت‌های ارتش و سپاه در امدادرسانی به حادثه دیدگان استفاده‌شده و اگر کمک‌های این عزیزان نبود آمار درگذشتگان خیلی بیشتر می‌شد.

بازوند بابیان این مطلب که بیش از ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ اسکان موقت به قرارگاه خاتم واگذارشده و تجهیزات خیلی خوبی را به منطقه آورده‌اند، اظهار داشت: 32 گروه سپاه  در منطقه مستقر هستند و به‌نوعی شرایط را برای قرارگاه خاتم که بتواند کانکس‌ها را نصب کند، آماده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سفر به مناطق زلزله‌زده فرمودند که سرعت عمل را در امداد و اسکان و بازسازی سرلوحه کار قرار دهیم. یکی از شاخص‌های مدیر موفق، عملکرد او در زمان بحران است، اگر مدیری نمی‌تواند خود را با سرعت عمل لازم برای ساماندهی مناطق زلزله‌زده وفق دهد، کنار برود تا مدیر دیگری مشکل را حل کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه به پاسخ مثبت وزارت نیرو برای تأمین برق مناطق اسکان موقت اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌های انجام‌شده به‌هیچ‌وجه از مدیران حوزه برق استان مبنی بر عدم برق‌رسانی پذیرفته‌شده نیست.

وی تفکیک و سطح‌بندی آسیب دیدگان در شرایط فعلی را غیرممکن عنوان کرد و افزود: رئیس بانک مرکزی قول دادند که استمهال تسهیلات شامل حال تمام مردم شهرستان‌های زلزله‌زده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه