English

سینمای سیار در نقاط زلزله‌زده کرمانشاه برپا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به سفر اخیر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه در مناطق زلزله‌زده، مصوباتی جهت رفع مشکلات و کمک به آسیب دیدگان مقر رشد که در صورت عملیاتی شدن درخور توجه است.

سینمای سیار در نقاط زلزله‌زده کرمانشاه برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، جعفری افزود: با توجه به حضور هیئت مسئول، تصمیمات خوبی جهت کمک به زلزله‌زدگان اتخاذ شد که از وزیر فرهنگ درخواست تسریع در اجرایی شدن این مصوبات راداریم.

جعفری ضمن تقدیر از کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارکنان ادارات و هنرمندان سراسر کشور سریعاً پس از وقوع زلزله ارسال شد که در کرمانشاه توسط همکاران این مجموعه در مناطق آسیب‌دیده توزیع شد.

وی گفت: از همان لحظات ابتدایی وقوع زلزله، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور با راه‌اندازی کمپین‌ها و پویش‌های استانی توسط کارکنان و اصحاب فرهنگ و هنر استان‌ها آمادگی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان اعلام کردند.

در این جلسه ایجاد نگارخانه در قصرشیرین جهت ایجاد نشاط فرهنگی و هنری در منطقه، برگزاری برنامه هنری ازجمله جشنواره مرزداران و جشنواره تئاتر طنز در شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب، کمک مالی جهت ترمیم آموزشگاه‌های موسیقی تخریب‌شده در شهرستان سرپل ذهاب و اختصاص بخشی از درآمد حاصله از برگزاری کنسرت‌ها تا پایان سال به زلزله‌زدگان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه در مورد ایجاد سینمای سیار در مناطق زلزله‌زده، تجهیز سینمای روباز قصرشیرین جهت اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری سوگواره شعر و همچنین جشنواره نسیم همدلی در شهرستان ثلاث باباجانی، برپایی یک محل موقت با متراژ ۵۰۰ متر در شهرستان سرپل ذهاب جهت برپایی فعالیت‌های فرهنگی و هنری و برای برگزاری مراسم چهلم جان‌باختگان این ضایعه اسفناک در قالب برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان سرپل ذهاب نیز تصمیماتی گرفته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه