English

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر؛

بحث اعتیاد در خوزستان با حساسیت بیشتری پیگیری شود

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری گفت: مرزی بودن خوزستان باعث ترانزیت مواد مخدر به کشورهای خلیج فارس و عراق شده و این موضوع حساسیت مبارزه با مواد مخدر در این استان را دو چندان کرده است.

 بحث اعتیاد در خوزستان با حساسیت بیشتری پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی مویدی خرم آبادی در نشست فرمانداران و روسای شورای هماهنگی شهرستان ها در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان اظهار کرد: خوزستان یک استان صنعتی و کارگری است که از این مشکل مستثنی نبوده و به همین دلیل تلاش می کنیم از گسترش مواد مخدر در این قشر جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از عواملی که باعث شده بحث اعتیاد در خوزستان با حساسیت بیشتری پیگیری شود مرزی بودن این استان است.

مویدی خرم آبادی تصریح کرد: مرزی بودن خوزستان باعث شده تا این استان در معرض ترانزیت مواد مخدر به کشورهای خلیج فارس و عراق باشد و این موضوع نیز حساسیت مبارزه با مواد مخدر در این استان را دو چندان کرده است.

مویدی عنوان کرد: برای مبارزه با مواد مخدر و بحث اعتیاد جمع آوری افراد معتاد و مواد مخدر از سطح جامعه به تنهائی موثر نیست بلکه پیشگیری در این حوزه از اهمیت ویژه و مهمتری برخوردار است.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری بیان داشت: به عنوان مثال باید مشخص شود که در اهواز چند مرکز پیشگیری و درمان نیاز است و چگونه از افراد معتاد استان نگهداری می شود.

وی خاطر نشان کرد: برای مقابله با اعتیاد و مواد مخدر در استان خوزستان برای هر شهرستان اقدامات بلند مدت و کوتاه مدتی در زمینه آموزش و پیشگیری از اعتیاد تدوین و طراحی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی