English

برنامه های جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان اعلام شد

معاون امور فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، برنامه های جنبی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان را تشریح کرد.

برنامه های جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین ابراهیمیان با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، به برنامه های جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه های جنبی مختلفی برای محتوابخشی بیشتر به این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

وی برگزاری کارگاه های یار مهربان و نمایش کتاب فیلم با همکاری کانون پرورش فکری را از جمله این برنامه ها دانست و افزود: کارگاه آموزشی چگونه کودکان کارآفرین و ارزش آفرین تربیت کنیم، قصه خوانی گیلکی برای کودکان و نوجوانان، نقد و بررسی کتاب های سقوط و بایکوت به نویسندگی سعید تغابنی از برنامه های دومین روز از نمایشگاه کتاب است.

ابراهیمیان ادامه داد: در سومین روز از نمایشگاه کتاب شنبه (۱۸ آذر)، کارگاه آموزشی چگونگی تولید و ساخت کتاب تصویری، نشست تخصصی رویکرد مدرن در روش مطالعه دانشگاهی و راهکارهای افزایش ساعت مطالعه جوانان، تجلیل از فرهنگیان فعال استان و شب شعر برگزار می شود.

به گفته وی، کارگاه های یار مهربان، کارگاه آموزش تصویرگری در دانشگاه گیلان، بررسی رابطه سبک زندگی و عناصر هویت بخش در جوامع مختلف و جشن امضا با حضور نویسنده کشوری از برنامه های چهارمین روز از نمایشگاه کتاب است.

ابراهیمیان با اشاره به همایش کودکان کتابخوان، دوشنبه (۲۰ آذر) اذعان کرد: قصه گویی و مسابقه کتاب کودک، نشست ادبی در دیدار با نویسنده و شاعر کودک، رونمایی از کتاب «در اتفاق حرف» از برنامه های تدارک دیده شده برای این روز است.

وی ادامه داد: در ششمین روز از نمایشگاه کتاب علاوه بر کارگاه های یار مهربان و نمایش فیلم، نشست تخصصی  در آسیب شناسی مسائل توسعه در ایران برگزار می شود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از ١٦ لغایت ٢١ آذرماه ٩٦ از ساعت ١٠ صبح الی ٨ شب در محل نمایشگاه های دائمی استان واقع در جاده تهران برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی