English

آیت الله مقتدایی:

رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود رسیده است/طرح های مختلف آمریکاهیچ خاصیتی برای بقای این رژیم نخواهد داشت

آیت الله مرتضی مقتدایی:هدف آمریکا از ارائه این طرح، تقویت رژیم صهیونیستی است و آمریکا خود را وابسته به این رژیم جعلی می داند و دولت های آمریکا برای ادامه کار خود، نیاز به تائید رژیم صهیونیستی دارند.

رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود رسیده است/طرح های مختلف آمریکاهیچ خاصیتی برای بقای این رژیم نخواهد داشت

به گزارش خبر گزاری موج از قم،آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به طرح آمریکایی – صهیونیستی انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به قدس شریف، اظهارداشت: هدف آمریکا از ارائه این طرح، تقویت رژیم صهیونیستی است و آمریکا خود را وابسته به این رژیم جعلی می داند و دولت های آمریکا برای ادامه کار خود، نیاز به تائید رژیم صهیونیستی دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی به واسطه همین خوش‌خدمتی آمریکا و کشورهای سرسپرده و نوکر منطقه مقابل جبهه اسلام، مسلمانان و جبهه مقاومت به صورت مستقیم یا نیابتی ایستاده است، ولی باید بدانند راه به جایی نخواهند داشت و با وجود حمایت های منطقه ای و فرا منطقه ای به فضل الهی به زودی نابود خواهند شد.

آیت الله مقتدایی بیان کرد: این اقدام نابخردانه ترامپ یک حرکت بسیار سخیف بود که مقابل باورهای جهان اسلام قرار گرفت و من معتقدم نه تنها کشورهای اسلامی حتی غیر مسلمان با این طرح آمریکایی – صهیونیستی همراهی نمی کنند و حتی مقابله می کنند.

دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه بیان داشت: آنانی که عقل دارند و از قانون و سیاست مطلع هستند زیر بار چنین طرحی نمی روند و آن را محکوم می کنند.

وی گفت: این تصمیم اجرایی نمی شود و طولی نمی انجامد که رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

آیت الله مقتدایی افزود: عملیاتی کردن این طرح در واقع بازی با آتش است که صهیونیست ها با انجام آن مسلماً جهان اسلام را تحریک می کنند و بدانید امت اسلام مقابل این زیاده خواهی خواهد ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه