English

برگزاری مراسم عمامه گذاری ۶۰ نفر از طلاب هرمزگان

به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم عمامه گذاری 60 نفر از طلاب امروز در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

برگزاری مراسم عمامه گذاری ۶۰ نفر از طلاب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم گفت: پیام امروز امت اسلامی وحدت راهبردی همراه با همبستگی است.

آیت الله اعرافی افزود: دعوت پیامبر اسلام (ص) بر محور تغییر معادلات قدرت و معرفت با احیای نگاه دینی است که وظیفه هر مسلمانی الگو گرفتن از این قدرت الهی است.

وی با اشاره به اخلاق نیکوی پیامبر اسلام (ص) گفت: مسلمانان جهان با الگو گرفتن ازنبی مکرم اسلام در روابط فردی و اجتماعی موفق‌تر ند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: امت اسلامی با بیش از یک میلیارد و نیم جمعیت در دنیا ظرفیت‌های مهمی در نیروی انسانی، ذخائر نفت و گاز و بازار معاملات تجاری دارد که باید جلوی نفوذ استکبار جهانی را بگیرد.

آیت الله اعرافی گفت: مسلمانان جهان با بصیرت شناسی و رهنمود‌های پیامبر (ص) توان جلوگیری از بدل سازی قلابی و توطئه‌های استکبار را دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان هم در این مراسم گفت:دشمنان اسلام همیشه درصدد اختلاف افکنی بین مسلمانان جهان هستند تا با تفرقه افکنی بتوانند ذخائر نفت و گاز آن‌ها را چپاول کنند.

آیت الله نعیم ابادی افزود: سعودی‌ها هم با طرح مسائل فقهی سعی در تفرقه افکنی جوامع اهل سنت و شیعه دارند.

وی گفت: خوشبختانه وحدت و همبستگی شیعه و سنی در کشور مثال زدنی است و تا کنون دشمنان نتوانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه