English

همزمان با روز دانشجو؛

جهاد دانشگاهی واحد شاهین شهر راه اندازی شد

همزمان با روز دانشجو با همکاری شهرداری شاهین شهر، مرکز جهاد دانشگاهی شاهین شهر افتتاح شد.

جهاد دانشگاهی واحد شاهین شهر راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، فرماندار شاهین شهر و میمه در مراسم افتتاح مرکز جهاد دانشگاهی شاهین شهر گفت: شاهین شهر، شهر دانش و خلاقیت پیشرو در انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است.

علیرضا بصیری با تاکید بر حرکت به سمت اقتصاد دانش محور افزود: امروز مراکز دانشگاهی و اموزشی موظف هستند با تحقیق، پژوهش و آموزش کشور را به سمت اقتصاد دانش محور حرکت داده و زمینه پیشرفت و توسعه را فراهم کنند.

وی با ارائه پیشنهادی مبنی بر ورود جهاد دانشگاهی به موضوع گردشگری روستایی و جغرافیای روستایی در کنار سایر رشته های گردشگری، خاطرنشان کرد: توسعه صنعت گردشگری یکی از نیازهای امروز کشور است و در رونق اقتصاد کشور می تواند کمک قابل توجهی داشته باشد.

فرماندار شاهین شهر و میمه به وجود ۱۰ مرکز و واحد دانشگاهی، ۱۰ شهرک و منطقه صنعتی با بیش از دو هزار واحد صنعتی شهرستان که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند و همچنین قابلیت های بسیار خوب در بخش کشاورزی شهرستان اشاره کرد و افزود: در شهرها و روستاهای شهرستان شاهین شهر و میمه فرصت ها و ظرفیت های بسیار بالایی برای انواع سرمایه گذاری وجود دارد.

به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و روز دانشجو، مرکز آموزش جهاد دانشگاهی واحد شاهین شهر با حضور فرماندار شهرستان و رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و جمعی از معاونان جهاد دانشگاهی به بهره برداری رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی