English

خبرگزاری موج

قهرمان پارالمپیک مدال طلای خود را برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا کرد

جلیل ایمری کاپیتان سابق تیم ملی والیبال نشسته همزمان با هفته معلولان به نمایندگی از جامعه معلولان مدال طلای خود را برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اهدا کرد.

قهرمان پارالمپیک مدال طلای خود را برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری  موج، جلیل ایمری کاپیتان سابق تیم ملی والیبال نشسته ظهر امروز در همایش وحدت اقوام، معلولان و بهزیستی در گرگان با حضور رئیس سازمان بهزیستی، مدال طلای پارالمپیک خود را برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه به رئیس سازمان بهزیستی اهدا کرد.

جلیل ایمری کاپیتان سابق تیم ملی والیبال نشسته در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این مراسم برای کمک به هموطنان خود در کرمانشاه، مدال طلای پارالمپیک پکن را به رئیس سازمان بهزیستی تقدیم کردم تا به فروش گذاشته شود.

وی افزود: در مسابقات پارالمپیک پکن کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته کشورمان بودم که مدال طلا را کسب کردیم و امروز به نمایندگی از جامعه معلولان این مدال را اهدا کردم تا ما نیز در کمک به هموطنان خود شریک باشیم.

ایمری اظهار کرد: من تاکنون 3 مدال طلای المپیک، 2 مدال نفره المپیک را کسب کردم و تاکنون در 4 دوره مسابقات جهانی و 3 دوره آسیایی شرکت داشته‌ام و اکنون نیز مربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس هستم و تجربیات خود را به جوانان منتقل می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه