English

طرح آمایش ۱۲، صدور کارت، آمایش و هویت اتباع خارجی مقیم خوزستان آغاز به کار کرد

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان گفت: اتباع خارجی مقیم استان خوزستان که دارای کارت آمایش 11 و هویت 10 هستند، جهت شرکت در طرح آمایش 12 باید به این اداره‌کل مراجعه کنند.

طرح آمایش 12، صدور کارت، آمایش و هویت اتباع خارجی مقیم خوزستان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حمید سیلاوی اظهار کرد: طرح آمایش 12 با هدف هویت‌دار کردن اتباع خارجی مقیم استان خوزستان شامل آمایش 12 اتباع افغانستان و هویت 11 اتباع سایر کشورها آغاز و تاکنون بیش از 500 کارت شناسایی صادر شده است.

این مقام مسوول ادامه داد: اتباع خارجی مقیم استان خوزستان که دارای کارت آمایش 11 و هویت 10 هستند، جهت شرکت در طرح آمایش 12 باید به این اداره‌کل مراجعه و نسبت به اخذ نوبت جهت رسیدگی به پرونده و دریافت کارت جدید اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: کلیه اتباع خارجی مقیم خوزستان که دارای کارت موقت (آمایش 11، هویت 10 و برگه‌های تردد بدل از کارت 90 روزه) هستند، تا 15 آذر مهلت دارند جهت شرکت در این طرح مراجعه نمایند.

سیلاوی گفت: بدیهی است در صورت عدم مراجعه امکان تمدید کارت‌های قدیم میسر نخواهد شد و فرد باید ظرف سه ماه از کشور خارج شود. علاوه بر آن هیچ گونه خدماتی به این گونه افراد داده نخواهد شد و به عنوان فرد غیرمجاز و غیرقانونی شناخته می‌شوند.

سیلاوی اظهار کرد: برای اخذ نوبت، لازم است سرپرست خانوار با در دست داشتن مدارک اقامتی اعضای خانوار خود به دفتر خدمات کفالت اتباع خارجی واقع در این اداره‌کل مراجعه نمایند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان گفت: در صورتی که خانوار از سال گذشته تاکنون وقایع تولد، ازدواج، طلاق و فوت و یا انتقال از سایر استان‌ها صورت گرفته و نسبت به اعلام آن اقدام نشده، ضرورت دارد قبل از هر اقدامی ابتدا سرپرست خانوار به اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی مراجعه تا مراحل ثبت تغییرات صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مهلت اجرای طرح تا تاریخ 30 آذر است و پس از تاریخ مذکور امکان ارائه هرگونه خدمات در کشور به این افراد مقدور نیست. لذا ضروری است مشمولین طرح نسبت به دریافت کارت جدید خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه