English

قائم‌مقام کمیته امداد هرمزگان خبر داد

بهره مندی بیش از ۷ هزار مددجوی هرمزگانی از آموزش های فنی و حرفه ای

قائم‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان اظهار داشت: هفت هزار و ۴۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان با هزینه‌ای بیش از ۴۱۱ میلیون تومان در هشت‌ماهه نخست امسال از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

بهره مندی بیش از 7 هزار مددجوی هرمزگانی از آموزش های فنی و حرفه ای

به گزارش خبرگزاری موج، احمد پایان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی نخستین اقدام کمیته امداد و مؤثرترین گام در مسیر توانمندی مددجویان تحت حمایت است، گفت: هفت هزار و ۴۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان با هزینه‌ای بیش از ۴۱۱ میلیون تومان در هشت‌ماهه نخست امسال از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

این مقام مسوول افزود: امسال از تعداد مددجویان بهره‌مند از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، حدود دو هزار و ۹۰۳ نفر در دوره‌های پایدارسازی و توسعه، دو هزار و ۷۶ نفر در دوره مهارت‌آموزی و باقی مددجویان در دوره‌های کارآفرینی و حرفه‌آموزی دانش آموزان دبیرستانی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای لازم را فراگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه سرانه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای (مهارت‌آموزی) به هر مددجو تا سقف یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای کمیته امداد هزینه در بردارد، اظهار داشت: مددجویان تحت حمایت پس از کسب مهارت، فراهم شدن فضای کسب‌وکار و بهره‌مندی از تسهیلات خودکفایی کمیته امداد برای راه‌اندازی شغل و ایجاد فرصت شغلی اقدام می‌کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و مهارتی در زمینه های کشاورزی، دام‌پروری، شیلات، صنایع‌دستی، صنفی و صنعتی و خدمات به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود بیان کرد: بیشترین آموزش‌های ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت طی سال جاری درزمینه خدمات و صنایع‌دستی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه