English

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی:

باید خدا محوری در همه امور مورد توجه باشد

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: حفظ ارزش ها، دفاع از اسلام و قرآن، پرهیز از زیر بار ظلم دشمنان رفتن و شهادت در راه مبارزه با دشمنان اسلام و ‌تبلیغ دین مورد تاکید قرآن است.

باید خدا محوری در همه امور مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم که با حضور مدیرکل بنیاد برگزار شد، افزود: حفظ ارزش ها، دفاع از اسلام و قرآن، پرهیز از زیر بار ظلم دشمنان رفتن و شهادت در راه مبارزه با دشمنان اسلام و ‌تبلیغ دین مورد تاکید قرآن است.

وی تاکید کرد: خداوند در قرآن برای هدایت بشر پنج آیه را خطاب به پیامبر (ص) در سوره سبا فرموده است که اول آن کار برای خدا است تا ماندگار شود،‌ حتی اگر مسجد هم برای رضای خدا نباشد مثل مسجد ضرار تخریب می شود، باید خدا محوری در همه امور مورد توجه باشد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه افزود: پرهیز از مزد و چشم داشت برای رسالت آیه دیگر این سوره است که اگر وامدار نباشیم آزادانه سخن می گوییم و حق را بیان می کنیم.

رفیعی تاکید کرد: در آیات دیگر سوره سبا به پیامبر(ص) وعده پیروزی حق و نابودی باطل را می دهد،‌ ولو سپاه حق به ظاهر قلیل باشدو این را در جنگهای صدر اسلام شاهد بودیم و در مورد واقعه عاشورا و تاثیرات آن تا امروز و نابودی سپاهیان باطل شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: خطاب پنجم به پیامبر (ص) در خصوص رسالت این است که ضلالت و هدایت هرکس به خودش بر می گردد،‌ این پنج دستور تبلیغی فرمان استراتژیک در حوزه تبلیغ دین است.دکتر رفیعی خاطر نشان کرد: آیات بسیاری در قرآن است که خطاب به پیامبر (ص) اصول مدیریتی را مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: امید است بتوانیم با تاسی به قرآن و فرامین الهی در مسیر حق حرکت کرده و در راه خدمت به مردم از این اصول پیروی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه