English

رئیس اتاق اصناف اصفهان:

گردشگری تنها راه خروج اصفهان از مشکلات و رکود است

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: توریسم و رفت و آمد گردشگران، بازار مسکن اصفهان را از رکود خارج می‌کند و باعث رونق این صنعت و ساخت و ساز بیشتر در این استان خواهد شد.

گردشگری تنها راه خروج اصفهان از مشکلات و رکود است

به گزارش خبرگزای موج از اصفهان، رسول جهانگیری بیان کرد: فعالیت‌های اقتصادی همانند یک زنجیره به هم متصل است که برای نمونه وقتی قیمت نفت در کشور افزایش می‌یابد رکود نیز تا حد زیادی کم می‌شود، زیرا پول زیادی از فروش این ثروت ملی به سمت بانک‌ها و صنایع بزرگ و کوچک تزریق می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت پالایشگاه، پتروشیمی، صنایع فولاد، و کارگاه‌های تولیدی و خدماتی بعد از این موضوع افزایش یافته و سطح درآمد مردم نیز بالاتر می‌رود و بیشتر می شود.

جهانگیری اظهار داشت: صنعت گردشگری در یک شهر یا استان درآمد پایدار ایجاد می‌کند و به دنبال آن تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک در هر منطقه متحول شده و به رشد بالایی دست پیدا خواهد کرد، که این اثر مثبت شامل صنعت ساختمان نیز می‌شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: هتل‌ها، بومگردی‌ها، رستوران‌های شیک، فروشگاه های بزرگ و کوچک همه با حضور گسترده گردشگران رونق می‌گیرند و یا از سوی دیگر برای جذب توریست‌ها باید چنین اماکنی احداث شود، که این امر نیازمند فعالیت صنعت ساختمانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه