English

اختصاص ۱۳ میلیارد ریال برای استخر شنای آستارا

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از اختصاص 13 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استخر سرپوشیده شنای بندر مرزی آستارا خبر داد.

اختصاص 13 میلیارد ریال برای استخر شنای آستارا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مسعود رهنما گفت: آستارا به عنوان پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی با کشورهای حاشیه دریای خزر شناخته می شود و در کنار توسعه سایر زیرساخت ها، کیفیت بخشی و ارتقای سطح کیفی امکانات ورزشی این شهرستان از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان گیلان است.

وی با بیان اینکه کلنگ استخر سرپوشیده بانوان آستارا در سال 1386 به زمین زده شده است، ادامه داد: این پروژه تاکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان، با اشاره به اینکه در سال گذشته نمایندگان مجلس نیم درصد از 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده را مصوب کردند، افزود: از این طریق ، حدود 100 میلیارد ریال اعتبار برای ورزشگاه ها و 70 میلیارد ریال اعتبار برای بخش های مختلف ورزش کل استان گیلان اختصاص داده شده است.

رهنما اضافه کرد: از این مبلغ 13 میلیارد ریال برای تکمیل استخر آستارا در نظر گرفته شد که در تلاش هستیم تا این پروژه در شهریور 1397 افتتاح شود.

وی در خصوص چمن مصنوعی و پیست تارتان استادیوم وحدت آستارا گفت: در سالجاری بیشترین اعتبار در ورزش شهرستان مرزی بندر آستارا نیز اتمام استخر در نظر گرفته شده است و در سال های آینده نیز اعتباراتی به سایر بخش ها منظور خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه