English

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان:

تیم‌ حمایت روانی سحر لرستان طی ۲ روز به بیش از ۱۸۰۰ زلزله‌زده کرمانشاهی خدمت‌رسانی کرد

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تیم‌های اعزامی حمایت روانی سحر لرستان طی 2 روز حضور خود در مناطق زلزله‌زده توانستند به بیش از یک هزار 800 نفر خدمات حمایتی و روانی ارائه دهند.

تیم‌ حمایت روانی سحر لرستان طی 2 روز به بیش از 1800 زلزله‌زده کرمانشاهی خدمت‌رسانی کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حمید جمشیدی، گفت: از سوی جمعیت هلال احمر لرستان 2 تیم حمایت روانی متشکل از خواهران و برادران به مناطق زلزله زده ازگله استان کرمانشاه اعزام شده‌اند که در مدت حضور خود توانستند خدمات شایان و ماندگاری را به کودکان و زلزله‌زدگان ارائه کنند.

وی افزود: در این اعزام سعی شد افراد با سابقه که توان و خلاقیت ویژه‌ای دارند استفاده شود که همین امر باعث شده است که خدمات تیم‌های هلال احمر لرستان مثال زدنی باشد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: با آموزش‌های مفید و کاربردی که قبل از اعزام های تیم های حمایت روانی انجام شد کلیه اعضای تیم های سحر لرستان از توانایی بالایی برخوردارند که همین امر سبب شده علاوه بر خدمات مورد نظر تیم های حمایت روانی لرستان خدمات ارزنده تری را به زلزله زدگان ارائه دهند.

جمشیدی بیان کرد: هم اکنون تیم‌های حمایت روانی سحر در سخت گذر ترین مناطق زلزله زده حضور دارند که گاهی برای حضور در یک روستا و شاد کردن کودکان، ساعت‌ها در مسیرهای فرعی و غیر ایمن تردد می‌کنند.

وی به استقبال اهالی روستاهای منطقه از تیم‌های حمایت روانی لرستان اشاره کرد و گفت: حضور تیم‌های حمایت روانی هم اکنون یکی از نیازها و ضروریات مناطق زلزله زده است چرا که با توجه به شرایط روحی و روانی حادثه دیدگان  اهمیت توجه به روحیات آن ها هم اکنون بیش از هر زمان دیگری الویت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه