English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

شهدا رسالت سنگینی بر دوش ما گذاشتند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم : شهدای مدافع حرم مدافعان حرم و حریم اهل بیت( ع )،پیروان مکتب حسینی هستند که با ایستادگی در برابر ظلم و ستم از اسلام راستین دفاع کردند.

شهدا رسالت سنگینی بر دوش ما گذاشتند
به گزارش خبرگزاری موج ازقم،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم  به همراه مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از فرماندهان سپاه ضمن دیدار با خانواده معظم شهید مجید عسکری افزود: شهدا رسالت سنگینی را بر دوش ما گذاشتند آنان با فدا کردن جان خویش ضمن دفاع از اسلام و قرآن  از عزت و آزادگی و امنیت مسلمانان دفاع کردند و دشمنان اسلام را نابود ساختند

وی ادامه داد: مدافعان حرم درس عزت و آزادگی را با شعار عاشورایی هیهات من الذله   فریاد زدند و تا پای جان برای حفظ ارزشها ایستادند.

سردار سیدجواد هاشمی اضافه کرد: شهادت مدال افتخاری است که نصیب هر کس نمی شود ، شهدا به مقام عالی دست یافتند تا لایق شهادت شدند، شهدا مایه عزت و سربلندی و آبروی نظام اسلامی شدند.

وی تصریح کرد: مدافعان حرم امروز در برابر استکبار جهانی که دستش به خون هزاران انسان بیگناه آغشته است و مدعی دروغین حقوق بشر نیز در دنیا است، ایستادند و باری دیگر در جبهه ای دیگر استکبار را به شکست وادار کردند و با خون خویش اسلام را یاری رساندند.

هاشمی تاکید کرد: بعد از 1400سال از بعثت نبی مکرم اسلام (ص)شما والدین شهدا و شهدای شما برای دفاع از آیین محمدی جان خویش را فدا می کنند تا اسلام وارزشهای اسلامی زنده بماند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه