English

توسعه ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از طریق بستر تلفن همراه

در ادامه خط مشی توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان، با هدف تسهیل دسترسی به بخش دیگری از خدمات، بستر دریافت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #1420 *44* فراهم گردید.

توسعه ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از طریق بستر تلفن همراه

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به این خبر، افزود: کاهش مراجعات حضوری مخاطبان، کاهش هزینه ها، تسهیل و تسریع در خدمات مورد نیاز، افزایش رضایتمندی و همگامی با متدها و شیوه های نوین جهت بهره گیری از کانالهای ارتباطی در فضای الکترونیکی ازمهمترین دستاوردهای این اقدام می باشد.

ایشان درادامه اذعان داشت: بر اساس طراحی نرم افزار صورت گرفته استعلام آخرین سابقه، استحقاق درمان، آخرین مستمری، بدهی کارفرمایان درکنار امکان مشاهده ودریافت انواع نمونه فرمها، دستمزد مبنای کسر حق بیمه، پرداخت حق بیمه،  نوبت دهی، آشنایی با قوانین و بخشنامه ها ، طرح سوال و مشاهده سوالات رایج و معرفی سازمان از بخشهای مختلف قابل دریافت در این خدمت نوین میباشد.

حق پرست با اشاره به وجود بیش از 403 هزار بیمه شده اصلی و افزون بر 114 هزار مستمری بگیر در سطح استان گیلان بعنوان افراد تحت پوشش، این امکان را فرصتی مناسب جهت برقراری ارتباط مطلوب مخاطبین با سازمان برشمرده واظهارامیدواری نمود: توسعه روزافزون این حوزه درحذف وکاهش مراجعات غیرضروری و همچنین فراهم نمودن آسانتر کار موثر واقع گردد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین بااشاره به اتمام آزمایشی فاز دوم طرح نرم افزاری در شعبه ویژه شهرصنعتی رشت که به منزله گامی فراتر ازاقدامات کشوری به ابتکار استان در حال اجراست از تسری تعهدات کوتاه مدت بصورت غیرحضوری به بیمه شدگان محدوده عمل این شعبه در روزهای آتی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه