English

وزیر علوم در اصفهان:

دانشگاه صنعتی اصفهان توسعه بسیار خوبی در حوزه علمی و آموزشی کشورکسب کرده است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شانزدهمین اجلاس روسای دانشگاه های برتر کشورگفت: دانشگاه صنعتی اصفهان توسعه بسیار خوبی را در حوزه علمی و آموزشی کشورداشته و دستاوردهای خوبی دراین زمینه به دست آورده است.

دانشگاه صنعتی  اصفهان توسعه بسیار خوبی در حوزه علمی و آموزشی  کشورکسب کرده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، منصور غلامی در شانزدهمین اجلاس روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور گفت: این نشست‌ها به رشد و اعتلای دانش و پژوهش در کشور کمک می‌کند.

وی افزود: ایران در زمینه برخی علوم جدید جایگاه بسیار خوبی در جهان دارد و در تولید علم نیز در منطقه جایگاه نخست را داریم.

وی گفت: دانش آموخته‌های دانشگاه‌ها باید شناخت کافی در زمینه تخصص خود کسب کرده باشند تا برای آینده شغلی خود طرح و برنامه قابل اجرا در دست داشته باشند.

غلامی افزود : با اختیاراتی که به دانشگاه‌های بزرگ کشور برای تغییر و تحول در زمینه مباحث آموزشی داده شده  است به این رویکرد جدید در دانشگاه ها کمک می‌کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  اظهار داشت: ساماندهی آموزش عالی کشور براساس مصوبه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی در دستور کار است که این موضوع جزء تکالیف مهم آموزش عالی به شمار می‌رود.

غلامی با بیان اینکه تبدیل دانش و علم به ثروت موضوع مهمی است ، گفت: پارک‌های علم و فناوری برای ایجاد ساختارهای لازم برای تبدیل ایده‌های علمی به ثروت شکل گرفته‌اند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: ما در ایران ظرفیت بسیار بالایی از نظر زیرساخت‌های علمی و آموزشی داریم و مراکز ما در کارهای علمی خود نشان داده‌اند که در میان نخبه‌های دنیا جایگاه ویژه‌ای دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی