English

نمره بارش در برخی شهرهای خوزستان منفی است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش‌های امسال کمتر از حد نرمال است و در اکثر شهرها مانند اهواز میزان بارش منفی بوده است.

نمره بارش در برخی  شهرهای خوزستان منفی است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کوروش بهادری با اشاره به تأخیر آغاز بارش‌های پاییزی در خوزستان اظهار کرد: با دو بارش نمی‌توانیم تحلیلی از میزان بارش‌ها در سال جاری داشته باشیم.

وی افزود: بارش‌های امسال کمتر از حد نرمال است و در اکثر شهرها مانند اهواز میزان بارش منفی بوده است. تنها در برخی شهرها از جمله بهبهان، شوشتر، بندر ماهشهر، هندیجان و دزفول میزان بارش نسبت به سال گذشته مثبت بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا پایان هفته جاری جو نسبتا پایداری خواهیم داشت و تنها افزایش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا و وقوع پدیده مه صبحگاهی موقت تا آخر هفته پیش‌بینی می‌شود.

بهادری با اشاره به میزان بارش‌های خوزستان در دو روز گذشته خاطرنشان کرد: در آبادان 11 میلی‌متر؛ اهواز 4 میلی‌متر، دهدز و امیدیه 8 میلی‌متر، شادگان 9 میلی‌متر، ماهشهر 10 میلی‌متر، هندیجان 5.6 میلی‌متر و آغاجاری 2.5 میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته دزفول و شوش با 20 درجه سانتی‌گراد و دهدز با 6 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 10 تا 18 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه