English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

توقیف کامیون حامل یک تن مواد مخدر در بندرلنگه

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و هشت کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون کشنده در شهرستان بندر لنگه خبر داد.

توقیف کامیون حامل یک تن مواد مخدر در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج، سردار "عزیزاله ملکی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، بیان داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ ،ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "بخش مهران" شهرستان بندر لنگه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون با شیوه و شگرد های خاص پلیسی ، یک تن و هشت کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این زمینه پنج متهم دستگیر ، دو دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیون کشنده توقیف که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته سردار ملکی از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش همه جانبه و شبانه روزی پلیس استان 49 تن و 180 کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه قاچاق و مصرف مواد مخدر به معضلی بزرگ در جامعه بشری تبدیل شده است اظهار داشت : نیروی انتظامی با جدیت و تمام توان خود به صورت شبانه روزی با این پدیده شوم مقابله و مبارزه می کند و اجازه فعالیت و جولان به قاچاقچیان را در استان نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه