English

دقایقی پیش در جلسه علنی شورا؛

عضو شورای شهر تخلف ۲۷۰ میلیاردی شرکت آب و فاضلاب خرم‌آباد را افشا کرد

علی ماکنعلی، دقایقی پیش در جلسه علنی شورای شهر، گفت: آبفاخرم‌آباد، مبلغ 270 میلیارد ریال آب بهای غیرقانونی از مردم اخذ کرده است.

عضو شورای شهر تخلف 270 میلیاردی شرکت آب و فاضلاب خرم‌آباد را افشا کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، عضو شورای شهر خرم‌آباد دقایقی پیش در جلسه علنی این شورا، از تخلف 27 میلیارد تومانی شرکت آب و فاضلاب مرکز استان سخن به میان آورد.

علی ماکنعلی، گفت: ماجرا از این قرار است که شورای شهر دوره چهارم خرم‌آباد طی مصوبه‌ای، با پیشنهاد اداره آب و فاضلاب شهری مرکز استان مبنی بر افزایش 1.5 ریالی آب بها در هر لیتر موافقت می کند.

وی، افزود: در بهمن ماه 95 شورای شهر بر اساس یک طرح دو فوریتی، مصوبه قبلی را لغو و کان‌لم‌یکن می‌کند اما، شرکت آب و فاضلاب شهری خرم‌آباد در اقدامی غیرقانونی، مصوبه لغو شده را همچنان اجرا کرده و مبلغ هنگفتی را از شهروندان خرم‌آبادی اخذ می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، تصریح کرد: اگر سرانه آب مصرفی هر نفر را 180 تا 190 لیتر در هر شبانه روز در نظر بگیریم و به ازای هر لیتر 1.5 ریال افزوده کنیم، آشکار می‌شود که طی 30 روز، 3 میلیارد و 330 میلیون ریال آب بهای غیرقانونی از مردم خرم‌آباد اخذ شده که باید این پول به مردم عودت داده شود.

این در حالی است که بر اساس گفته عضو شورای شهر خرم‌آباد، تاکنون مبلغی در حدود 270 میلیارد ریال معادل 27 میلیارد تومان آب بهای غیرقانونی از مردم اخذ شده که باید وجه آب در حق مصرف کنندگان زیان‌دیده کارسازی شود.

گفتنی است این اظهارات، توسط علی ماکنعلی و در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ذکر شد و خبرگزاری موج هیچ مسوولیتی در قبال صحت و سقم مسائل مطروحه ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه