English

مدیر فنی تیم ملی کبدی بانوان:

سرمربی تیم کبدی ایران شناخت کاملی از بازیکنان نداشت

مدیر فنی کبدی تیم ملی بانوان ایران گفت: سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ایران شناخت کاملی از بازیکنان و اعتقادی به بازیکنان جوان نداشت و این عامل شکست تیم ایران شد.

سرمربی تیم کبدی ایران شناخت کاملی از بازیکنان نداشت

به گزارش خبرگزاری موج، اعظم مقصودلو ظهر امروز پس از ناکامی تیم کبدی بانوان ایران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه ما برای جایگزینی دفاع جواب نداد، اظهار داشت: تلاش کردیم پله پله در بازی‌ها پیش برویم و نگذاشتیم بازیکنان تیم ملی کبدی بانوان ایران، بازی هندوستان را نگاه کنند.

مدیر فنی کبدی تیم ملی بانوان ایران ادامه داد: در بازی با کره‌جنوبی یک مهاجم کره جنوبی سرعتی بود و چند بار امتیاز گرفت و این موضوع سبب شد اعتماد به نفس بازیکنان ما از دست برود.

مقصودلو یادآور شد: در دفاع و حمله مشکل داشتیم، بچه‌ها در بازی استرس داشتند و هرچه حمله می‌کردیم آنها جمع می‌کردند و با وجود اینکه تیم ما از نظر فیزیکی بالاتر از کره جنوبی بود اما باز هم نتیجه را واگذار کردیم. از نظر فنی تعویض‌ها هماهنگ بود اما بازیکن جایگزین وقتی به زمین می‌رفت نتیجه لازم را به تیم نمی‌داد.

مدیر فنی کبدی تیم ملی بانوان یادآور شد: بازیکن‌ها از قبل در بازی مشخص بودند اما من در انتخاب افراد حرف داشتم چرا‌که به بازیکن‌ها بیش از 10 سال شناخت داشتم اما هدف سرمربی این بود که بازیکنان بزرگسالی که در لیگ عملکرد خوبی داشتند را استفاده کند.

مقصودلو گفت: سرمربی تیم کبدی ملی بانوان ایران اعتقاد داشت از بازیکنان باتجربه استفاده کنیم اما من اعتقاد داشتم که باید از بازیکنان جوان استفاده شود.

وی با بیان اینکه برنامه بلند‌مدت برای بازیکنان جوان داشتم، افزود: باید روی ارنج اصلی کار می‌کردیم اما سرمربی تیم برای 16 بازیکن وقت می‌گذاشت.

مدیر فنی کبدی تیم ملی بانوان ایران ادامه داد: سرمربی را مقصر نمی‌دانم اما وی نتوانست آن ارتباط  لازم را برقرار کنند، از نظر تکنیک سرمربی هندوستان سطحش بالا بود اما شناخت وی از تیم کم بود.

مقصودلو با بیان اینکه برنامه انفرادی ما در حمله کم بود، افزود: در مورد برکناری هر مربی آقای مقصودلو رئیس فدراسیون تصمیم گیرنده هستند و خانم جین برنامه آینده خود را اعلام کرده و امید به ماندن در تیم ملی ایران دارد.

مقصودلو افزود: مربی ترکیبی را برای تعویض نداشت و تصور می‌کرد که کره جنوبی را می‌بریم و باید با هندوستان برنامه‌ریزی کنیم.

وی گفت: سال گذشته با تیم جوانان و با 2 بازیکن بزرگ‌سال سوم شدیم و هدف اصلی ما این بود برای مسابقات آسیایی جاکارتا در این مسابقات آماده شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه