English

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شهرستان شفت

مأموران یگان حفاظت محیط زیست در یک اقدام غافلگیرانه در کومه های شکار غیرمجاز پرندگان در شهرستان شفت موفق به دستگیری دو نفر از شکارچیان غیرمجاز شدند.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شهرستان شفت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، با توجه به ممنوعیت هر گونه شکار و صید پرندگان و جانوران وحشی در سال جاری، مأموران یگان حفاظت محیط زیست شفت با تشدید کنترل و گشتهای مداوم شبانه روزی در زیستگاههای شهرستان در یک اقدام غافلگیرانه در کومه های شکار غیرمجاز پرندگان در شهرستان شفت موفق به دستگیری دو نفر از شکارچیان غیرمجاز که مبادرت به شکار پرندگان مهاجر نموده بودند قبل از هر گونه تیراندازی با هوشیاری مأموران دستگیر شدند.

رضا زمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت با اعلام این خبر گفت:   از این متخلفین دو قبضه اسلحه تکلول قاچاق کشف و ضبط شد و متهمین جهت طی مراحل قانونی به مرجع قضائی شهرستان تحویل و بازداشت شدند.

وی افزود: با توجه به عواقب حمل سلاح غیرمجاز از عموم مردم تقاضا دارد تا با مأموران یگان حفاظت محیط زیست همکاری لازم را داشته باشند .

زمانی تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شفت طی سال جاری تاکنون تعداد 8 قبضه اسلحه غیرمجاز (قاچاق) و تعداد 8 قبضه اسلحه مجاز از متخلفین کشف و ضبط نموده که موارد به مرجع قضائی ارسال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه