English

کارشناس هواشناسی استان کردستان:

بهرام چاره خواه: در اکثر شهرهای استان کردستان شاهد دمای زیر صفر درجه بودیم

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: از روز دوشنبه تا صبح سه شنبه هفته جاری سامانه بارشی ضعیفی از استان عبور خواهد کرد که موجب بارش‌هایی پراکنده در سطح استان خواهد شد.

بهرام چاره خواه: در اکثر شهرهای استان کردستان شاهد دمای زیر صفر درجه بودیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، بهرام چاره خواه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در مورد وضعیت هوای استان کردستان اظهارکرد: طی روزهای اخیر هوای استان کاهش محسوسی داشت و در شبانه روز گذشته زرینه با منفی هفت درجه سردترین نقطه استان بود.

وی افزود: در اکثر شهرهای استان کردستان به جز سلین، هورامان و سروآباد شاهد دمای زیر صفر درجه بودیم که شهر سنندج هم در سردترین ساعت به دمای منفی 2 درجه و در گرمترین ساعت به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان عنوان کرد: از روز گذشته تا صبح امروز هم به جز شهرهای سنندج، قروه و کامیاران، شاهد بارش برف در مناطق شمالی استان بودیم که بیشترین بارش ها در بانه و سروآباد گزارش شد.

وی با بیان تداوم سردی و برودت هوای استان طی روزهای آینده، ادامه داد: امروز شنبه و فردا یک شنبه پدیده خاصی در استان نخواهیم داشت اما از روز دوشنبه تا صبح سه شنبه هفته جاری سامانه بارشی ضعیفی از استان عبور خواهد کرد که موجب بارش‌هایی پراکنده در سطح استان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه