English

در هفته پنجم لیگ برتر هندبال کشور؛

دختران هندبالیست کردستان با شکست اصفهان نخستین بُرد را به دست آوردند

تیم هیات هندبال کردستان در هفته پنجم لیگ برتر هندبال دختران کشور با شکست تیم هیات هندبال اصفهان اولین برد خود را در این فصل کسب کرد.

دختران هندبالیست کردستان با شکست اصفهان نخستین بُرد را به دست آوردند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، هفته پنجم سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال دختران باشگاه های کشور ظهر رور جمعه سوم آذرماه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در این هفته تیم هیات هندبال کردستان با برد در مقابل هیات هندبال اصفهان خود را از قعر جدول بالا کشید و دختران هندبالیست کردستانی در این بازی توانستند با نتیجه 29 بر 20 پیروز میدان شوند.

در دیگر بازی های این هفته تیم زخم خورده شهید چمران لارستان که هفته قبل در مقابل تاسیسات دریایی تهران مغلوب شده بود با تیم جوان شهرداری شاهین شهر دیدار کرد و این تیم را با نتیجه نزدیک 28 بر 26 شکست داد.

تیم نفت و گاز گچساران نیز با نتیجه 27 بر 20 در مقابل بهمن بهبهان به پیروزی دست یافت در کورس قهرمانی بالای جدول باقی ماند.

در ترکیب تیم هیات هندبال کردستان اسری فتاحی کردستانی، سیران رجبی نیا، اسرا زندی، دنیا امانی، دلنیا محمودی، مونا خانی، اسرا مرادی، لاوین ملائی، پریا غلامیان، نسا مردوخی، هدیه ویسی، مونا درودگر، هدیه راست بین، تینا بدری، الناز رحیمی، ژینو جوانمردی، مبینا زمانی و کارن اصلانی حضور داشتند و هدیه میرکی به عنوان سرپرست آنها را همراهی می کرد.

تیم بانوان هیات هندبال کردستان هفته آینده طبق قرعه استراحت دارد و در هفته هفتم و پایانی نیم فصل با تیم بهمن بهبهان بازی می کند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه