English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس خبر داد:

همایش استانی بزرگداشت امامزاده یحیی ابن زید(ع) گنبدکاووس برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: در سال جاری, یک‌ماه بعد از ماه صفر, همایش استانی بزرگداشت امامزاده یحیی ابن زید( ع) با سخنران کشوری, با هدف مقدمه و آمادگی, برگزاری کنگره ملی یحیی ابن زید( ع) در سال آینده, برگزار می‌شود.

همایش استانی بزرگداشت امامزاده یحیی ابن زید(ع) گنبدکاووس  برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام نصرت الله جعفری عصر امروز, در حاشیه غبارروبی ضریح امامزاده یحیی ابن زید( ع)  شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته وقف و بسیج و با همکاری سپاه شهرستان, با توجه به ظرفیت خوب امامزاده یحیی ابن زید( ع)  و زائران بسیار این بارگاه, دفتر پایگاه مقاومت به نام شهید مجتبی علمدار با حضور امام جمعه و جانشین فرمانده سپاه و دیگر مسئولان افتتاح شد.

با وجود 150 خدام افتخاری آقا و 200 خدام افتخاری خانم, دفتر خدام افتخاری خواهران در سال گذشته راه‌اندازی شد که امروز همزمان با هفته وقف دفتر خدام افتخاری آقایان با تجهیز همه امکانات مورد نیاز با اعتبار 60 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس افزود: تعداد زیاد خدام افتخاری در ظرفیت پایگاه مقاومت بسیج در جذب نیرو در بسیج می‌تواند موثر باشد.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: اعتبار تجهیز و راه‌اندازی دفتر خدام افتخاری برادران از محل درآمدهای فرهنگی, خیرین و در قالب طرح مودت هزینه شده و آستان مقدس امامزاده یحیی ابن زید(ع) , دارای دفاتر خدام افتخاری خواهران, دفتر خدام افتخاری خواهران, دفتر امور اداری امامزاده, دفتر امور مالی, مرکز فرهنگی, قرآنی و دفتر کارگروه فرهنگی به صورت مجزا و با امکانات و تجهیزات لازم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: نشست تخصصی اصناف و وقف, دیدار و عیادت از بیماران و افتتاح طرح توسعه زیارتگاه دانشمند از جمله برنامه‌هایی است که در ادامه برنامه‌های هفته وقف اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: تسطیح ضلع غربی و شرقی و شمال شرق صحن امامزاده یحیی ابن زید( ع)  به اتمام رسیده و 90 درصد زیباسازی و گچ کاری دیواره شبستان خواهران انجام شده و در حال توسعه و کاشی‌کاری ضلع دیگر این امامزاده هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در سال جاری, یک‌ماه بعد از ماه صفر, همایش استانی بزرگداشت امامزاده یحیی ابن زید( ع) با سخنران کشوری, با هدف مقدمه و آمادگی, برگزاری کنگره ملی یحیی ابن زید( ع)  در سال آینده, برگزار می‌شود.

سید علی حسینی جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس هم در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در هفته بسیج سال جاری, 7 پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان افتتاح می‌شود که پایگاه مقاومت بسیج امامزاده یکی از آنها است.

برای افتتاح هر پایگاه مقاومت بسیج

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس افزود: حدود 100 میلیون ریال هزینه می‌شود و با توجه به وجود محله اسلام‌آباد در جوار امامزاده یحیی ابن زید( ع), ضرورت این پایگاه بیش از پیش احساس می‌شد.

حسینی تصریح کرد: خوشبختانه همه مساجد, دارای پایگاه مقاومت هستند و در حال حاضر, 240 پایگاه مقاومت بسیج واحد خواهران و برادران در سطح شهرستان وجود دارد, که 80 پایگاه مقاومت در محدوده شهر و 160 پایگاه در حوزه روستاها واقع شده است.

جانشین فرمانده سپاه شخرستان گنبدکاووس گفت: علاوه بر پایگاه مقاومت مساجد, پایگاه‌های مقاومت در حوزه ادارات, دانش آموزی, طلاب, پیشکسوتان, دانشجویی, مهندسی, پزشکان, رسانه و غیره فعال هستند که در این زمینه‌ها نیز, 260 پایگاه مقاومت در  سطح شهرستان وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی