English

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان:

۵۶۲ حلقه چاه غیرمجاز از ابتدای امسال در استان اصفهان مسدود شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره پر و مسدود شدن ۵۶۲ حلقه چاه غیر مجاز در استان از ابتدای امسال گفت: میزان آب صرفه جویی شده حاصل از انسداد این چاه های غیر مجاز ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب است.

۵۶۲ حلقه چاه غیرمجاز از ابتدای امسال در استان اصفهان مسدود شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مسعود میرمحمدصادقی در هفتمین جلسه کمیته راهبری طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی در سال جاری، با اشاره به اقدامات انجام شده برای حفاظ از منابع زیرزمینی آب استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 562 حلقه چاه غیرمجاز در استان پر و مسدود شده است.

وی با بیان اینکه میزان آب صرفه جویی شده براثر پرشدن این چاه ها برابر با 11 میلیون و 600 هزار مترمکعب است، عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده دو هزار و 662 مورد اصلاح و تعدیل پروانه های بهره برداری کشاورزی تا کنون در استان بوده است.

میرمحمدصادقی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد پنج هزار و 307 دستگاه کنتورهای فهام و حجمی در استان نصب شده است، تصریح کرد: این اقدامات در صرفه جویی و اصلاح مصرف آب کشاورزی نقش مهمی داشته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: بالغ بر سه هزار درخواست مجوز تاکنون در سامانه ساماب به ثبت رسیده است که تا امروز بیش از یک هزار و 314 پروانه از طریق سامانه ساماب استان اصفهان صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه