English

با وجود بروز زلزله شدید غرب کشور؛

نزدیک به ۱.۸ میلیارد تومان کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه به فروش رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در دو روز اول برپایی نمایشگاه کتاب کرمانشاه استقبال عمومی بسیار بالابود اما پس از وقوع زلزله با کاهش مراجعات مواجه شدیم و بین 1.5 تا 1.8 میلیارد تومان کتاب بفروش رسید.

نزدیک به 1.8 میلیارد تومان کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه به فروش رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری با اشاره به پایان کار سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه بعد از تمدید یک‌روزه، ابراز داشت: این رویداد فرهنگی از 20 تا 25 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه برپا شد و با تمدید یک‌روزه، ساعت 20 روز جمعه 26 آبان به کار خود پایان داد.

وی بابیان این مطلب که کاهش مراجعه‌کننده تنها در روز بعد از زلزله بود، افزود: فروش بین 712 میلیون و 250 هزار تومان بن کارت و همچنین فروش 1.5 تا 1.8 میلیارد تومانی کتاب حاصل کار یک‌هفته‌ای سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب در کرمانشاه بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به حضور 400 ناشر در این دوره نمایشگاه همچون امیرکبیر، چشمه، ققنوس، خط سفید و سخن، خاطرنشان ساخت: کار خوبی که در این دوره نمایشگاه صورت گرفت این بود که ناشرین 10 غرفه نمایشگاه تمام درآمد فروش کتاب خود را برای کمک به زلزله‌زدگان اختصاص دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه