English

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان:

۳ مصدوم حادثه زلزله غرب کشور به اصفهان منتقل شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از انتقال سه تَن از مصدومان زلزله غرب کشور برای درمان تکمیلی به مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) در اصفهان خبر داد.

3 مصدوم حادثه زلزله غرب کشور به اصفهان منتقل شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، کیانوش جهان پور گفت: مراحل اولیه درمان این مصدومان در استان کرمانشاه انجام شده و برای درمان تکمیلی تروما به مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه وضعیت این بیماران وخیم نبوده و انتقال آنها با آمبولانس انجام‌ شده است، افزود: حال بیماران رو به بهبود است و اعزام گسترده و منسجم یافته ‌ای از مصدومان به استان اصفهان نبوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بیشتر مصدومان حادثه زلزله غرب کشور به استان های تهران و البرز منتقل شدند، گفت: همه بیمارستان‌های اصفهان در حالت آماده‌باش هستند و در مرحله اول، آمادگی پذیرش 300 مجروح و مصدوم زلزلهٔ استان کرمانشاه را دارند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یکی از مراکز پیشتاز در خدمت رسانی به مردم استان کرمانشاه بود که در این رابطه کار خود را از همان نخستین ساعات وقوع زلزله با مدیریت یکپارچه و با هماهنگی ستاد هدایت آغاز کرد.

جهانپور به ترکیب تیم های اعزامی از اصفهان به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این تیم ها شامل چهار متخصص جراح عمومی، سه ارتوپد، یک متخصص هوشبَری، ۳۷ پرستار، ۱۱ کارشناس اتاق عمل، 6 تکنسین هوشبَری و دو ماما هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم های اعزام شده، ۱۰ کد اورژانسی شامل هشت آمبولانس و یک اتوآمبولانس و خودروی پشتیبانی از همان ساعات اولیه پس از زلزله در استان کرمانشاه مستقر شدند و همچنان به امداد رسانی مشغول هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی