English

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از مرکز جمع‌آوری کمک‌ به زلزله زدگان بازدید کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با حضور در جمعیت هلال احمر استان اصفهان از روند ارسال کمک‌های بشر دوستانه مردم استان به غرب ایران بازدید کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از مرکز جمع‌آوری کمک‌ به زلزله زدگان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امیر قلعه نویی با حضور در ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر استان اصفهان از روند کمک رسانی این جمعیت به زلزله زدگان غرب کشور بازدید نمود.

در این بازدید که مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشتد، سرمربی ذوب‌آهن درباره حادثه زلزله کرمانشاه گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا آلام زلزله زدگان کاهش پیدا کند و در این راه از هیچ کمکی نباید مضایقه شود.

سرمربی ذوب‌آهن از مردم خواست که کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل شعب جمعیت هلال احمر دهند و یا به حساب این جمعیت واریز کنند.

قلعه‌نویی در این باره گفت: هلال احمر به عنوان محور کمک‌رسانی به آسیب دیدگان و زلزله زدگان در منطقه حاضر است و مردم باید همه کمک‌های خود را در اختیاز این سازمان بگذارند و از تجمع در مناطق زلزله زده که باعث کندی عملیات امداد و نجات می‌شود، پرهیز کنند.

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ذوب‌آهن همگام با همه مردم نوع دوست ایران، چندی پیش بخشی از قرارداد خود را به عنوان کمک به زلزله زدگان استان‌های غربی کشور اختصاص داده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه