English

استاندار هرمزگان درتجلیل از صادرکنندگان نمونه؛

تمرکز برنامه‌ریزی‌ها در راستای تولیدات صادرات ‌محور باشد

استاندار هرمزگان گفت: تمرکز برنامه‌ریزی‌ها باید در راستای تولیدات صادرات ‌محور باشد و مدیران باید شرایط را برای تولید محصولات فاخر و دستیابی به بازارهای جدید فراهم کنند تا در مسیر صادرات گام‌های جدیدی برداریم.

تمرکز برنامه‌ریزی‌ها در راستای تولیدات صادرات ‌محور باشد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در بیست‌ویکمین همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تمرکز برنامه‌ریزی‌ها باید در راستای تولیدات صادرات ‌محور باشد، بیان داشت: در بازار جهانی رقابت شدیدی برای صادرات کالا و فروش محصولات وجود دارد و ما نیز باید شرایطی فراهم کنیم که در این بازار توان رقابت داشته باشیم.

وی ادامه داد: تولیدات ما باید بر محوریت مزیت‌های نسبی کشور باشد و توان خود را برای تولید محصولات دارای مزیت قرار دهیم.

استاندار هرمزگان افزود: تولیدات صادرات محور باید از دو خصوصیت کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشند و روی این دو مقوله مهم باید بیشتر کار کنیم.

همتی با بیان اینکه امروز صادرات نوعی علم و دانش است، تصریح کرد: صادرات به کاری تخصصی تبدیل شده و ما نیز باید به خوبی این تخصص را بیاموزیم تا در بازار صادراتی حضور پیدا کنیم.

وی به مزیت‌های هرمزگان در تولید محصولات اشاره کرد و اظهار داشت: در این استان انواع محصولات دریایی و کشاورزی قابلیت تولید و فرآوری و صادر شدن دارند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید همه استعدادهای بخش دولتی و خصوصی را کنار هم قرار دهیم تا راه برای افزایش تولید و صادرات هموار شود که در این صورت اشتغال نیز افزایش خواهد یافت.

همتی عنوان کرد: مدیران باید شرایط را برای تولید محصولات فاخر و دستیابی به بازارهای جدید فراهم کنند تا در مسیر صادرات گام‌های جدیدی برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه