English

طی حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان؛

معصومه صادق پور رئیس تامین اجتماعی شعبه سیاهکل شد

همسو با سیاستهای ابلاغی هیأت دولت و نامه استاندارمحترم گیلان مبنی بربکارگیری نیروهای مستعد از بین جوانان و همچنین بانوان در پستهای مدیریتی ، طی حکمی از سوی حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ، معصومه صادق پور رئیس امور اداری شعبه لاهیجان به عنوان رئیس شعبه سیاهکل منصوب شد .

معصومه صادق پور رئیس تامین اجتماعی شعبه سیاهکل شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید شعبه سیاهکل با اشاره به اجتناب ناپذیر بودن امر رفت وآمد درجهان هستی و مراحل مختلف زندگی اظهار داشت: براین باور هستم که طول و مدت مسیر زندگی یا پست ها به اندازه عرض وعمق آن مهم نیست و اگر کسی در دوره مسئولیت خود بتواند اثرگذار بوده و با خدمت درست در خاطره ها بماند اقدامی بزرگ انجام داده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به جدید التاسیس بودن شعبه سیاهکل و گذشت تنها ٤ سال از شکل گیری آن، ایجاد یک واحد جدید سازمانی و پرورش آن را کاری سخت برشمرده و اذعان داشت: این امر با همدلی و همراهی کارکنان دراین شعبه اتفاق افتاده و دستاوردهای بسیاری ازجمله ارتقاء تیپ شعبه طی مدتی کوتاه از آثار آن می باشد.

حق پرست همچنین، استفاده از توانمندی های مدیریتی بانوان و جوان گرایی را درکنارمولفه های شایسته سالاری از عوامل انتخاب صورت گرفته برشمرده وافزود : این انتخابها به معنی عدم توانایی سایر پرسنل نبوده و برای ما مایه مباهات و افتخار است که از نیروهای متعهد ومتخصص بیشماری با قابلیت های مدیریتی در سطح استان برخوردار می باشیم. 

معصومه صادق پور متولد سال ١٣٥٩ و از نیروهای جوان شاغل در تامین اجتماعی گیلان می باشد که  دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل بوده و مسئولیت امور اداری شعب لاهیجان و رودسر را در کارنامه خدمتی ١٩ ساله خود داراست.

صادقپور، تقویت تعاملات بیرونی و توجه به نیروی انسانی بعنوان یک عامل درونی اثرگذار را از محوری ترین برنامه های کاری خود برشمرد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه