English

مدیرکل سازمان بهزیستی هرمزگان:

آمادگی بهزیستی هرمزگان برای ارائه خدمات حمایتی-روانی به زلزله زدگان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: تیم محب و تیم کارشناسی روانشناسان این اداره کل آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و حمایت‌های روانی–اجتماعی به هموطنان آسیب دیده مناطق زلزله زده غرب کشور هستند.

آمادگی بهزیستی هرمزگان برای ارائه خدمات حمایتی-روانی به  زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل بهزیستی هرمزگان در نشست با خبرنگاران از استقرار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در ادارات بهزیستی سراسر استان خبر داد و گفت: این پایگاه ها آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست هرمزگان هستند.

مهین عسکری افزود: در صورتی که افراد تمایل به واریز کمک های نقدی برای زلزله زدگان داشته باشند، می‌توانند این کمک ها را از طریق شماره حساب 90190 بانک ملت سازمان بهزیستی کشور و یا حساب شماره 2345363800 بانک ملت بنام مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمانشاه واریز کنند.

عسکری یادآور شد: تیم‌های پزشکی داوطلب نیز از سوی سازمان بهزیستی کشور به مناطق زلزله زده اعزام می شوند و پزشکان داوطلب می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی به نشانی charity.behzisti.net برای اعزام ثبت نام کنند و بر اساس نیاز به مناطق اعزام خواهند شد.

وی رایزنی با سازمان ها و نهادهای مختلف و خیرین استان و همچنین استفاده از ظرفیت تشکل های غیر دولتی تحت نظارت برای جمع آوری کمک های مردمی و تجهیزات توانبخشی را از دیگر برنامه های ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان در این رابطه بیان کرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اشاره به آمادگی این اداره کل برای ارائه خدمات حمایتی و روانی به آسیب دیدگان گفت: تیم محب و همچنین تیم کارشناسی روانشناسان این اداره کل آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و حمایت‌های روانی–اجتماعی به هم وطنان آسیب دیده هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه