English

ارائه خدمات امدادی به بیش از ۱۹ هزار زائر پیاده رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ارائه خدمات امدادی به 19 هزار و 983 زائر پیاده حضرت رضا (ع) در محورهای مواصلاتی استان در قالب طرح همسفران خورشید4 تا صبح امروز خبر داد.

ارائه خدمات امدادی به بیش از 19 هزار زائر پیاده رضوی

به گزارش خبرگزاری موج، سید مجتبی احمدی مدیر عامل هلال احمر استان گفت: از ابتدای اجرای طرح همسفران خورشید4 که با مشارکت 15 استان دیگر از سراسر کشور اجرایی شده است تاکنون در محورهای چناران-قوچان-نیشابور-تربت حیدریه-سرخس وفریمان به 19 هزار و 983 نفر زائر پیاده امدادرسانی شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح تعداد 25 پایگاه ثابت جاده ای، 76 پایگاه سیار، 3 کانکس امدادی به منظور خدمت رسانی به زائرین پیاده ایام آخرماه صفر در نظر گرفته شده است ضمن اینکه دو هزار و 115 بروشور آموزشی تاکنون توزیع شده است.

احمدی در ادامه از توزیع هشت هزار و 415 قلم دارو و به کارگیری 63 دستگاه آمبولانس؛ 19 خودروی ست نجات، 34 خودروی کمک دار خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر وبیشتر به سانحه دیدگان و مصدومان نیز یک فروند بالگرد امدادی به صورت آماده باش و یک فروند بالگرد دیگر در صورت نیاز از مرکز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در اجرای طرح همسفران خورشید و کمک به مسافرین آمادگی اسکان اضطراری وجود دارد و اقلامی مانند پانچو و کاور امدادی و پتو و همچنین توزیع بسته های اضطراری شامل برخی مواد غذایی نظیر بیسکویت، آب آشامیدنی، کشمش و خرما پیش بینی شده که در موارد اضطراری میان مسافرین و در راه ماندگان توزیع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه