English

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه در گفتگو با موج:

حضور ۳۰ اکیپ پلیس‌راه در محور پرتردد اسلام‌آباد غرب-سرپل ذهاب/ مردم برای کمک شخصاً به مناطق زلزله زده هجوم نیاورند

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین و خودروی افراد متفرقه در محور اسلام‌آبادغرب-سرپل ذهاب خبر داد.

حضور 30 اکیپ پلیس‌راه در محور پرتردد اسلام‌آباد غرب-سرپل ذهاب/ مردم برای کمک شخصاً به مناطق زلزله زده هجوم نیاورند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ مراد حیدری با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور‌های منتهی به مناطق زلزله‌زده استان، گفت: هم‌اکنون پرترددترین محور، محور اسلام‌آباد غرب-سرپل ذهاب است که در این زمینه محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر اعمال کردیم.

وی با اشاره ممنوعیت تردد خودرو‌های افراد متفرقه در محور اسلام‌آبادغرب-سرپل ذهاب، اظهار داشت: تنها خودرو‌های سنگینی در این مسیر اجازه تردد دارند که حامل اقلام کمکی باشند.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خودرو‌های سنگینی که قصد رفتن به مرز پرویزخان رادارند نیز باید از اسلام‌آباد غرب به سمت گیلانغرب حرکت کرده و ازآنجا به سمت مرز پرویزخان بروند.

حیدری بابیان اینکه پلیس متوجه نیت خیرخواهانه مردم در امر امدادرسانی هست، گفت: درخواست ما از شهروندان این است که اجازه دهند افرادی که برای امدادرسانی سازمان‌یافته‌اند، کار خود را انجام دهند.

وی افزود: شلوغی مسیر در کار امدادرسانی و انتقال مجروحین و کمک‌ها اختلال ایجاد می‌کند و از مردم می‌خواهیم با درک این موضوع اجازه دهند نیرو‌های امدادی کار خود را به‌سرعت انجام دهند.

حیدری بابیان اینکه تمامی مسیر‌های اصلی و روستایی در مناطق زلزله‌زده باز است، گفت: هیچ انسدادی درراه‌ها نداریم و ترافیک نیز هم‌اکنون نیمه سنگین و روان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه