English

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

مدیران آموزشگاهی باید دانش آموزان را به سمت مهارت های اجتماعی مفید هدایت کنند

شیخ الاسلام گفت: مدیران آموزشگاهی ضمن اطلاع کافی از فضای جنگ نرم که امروزه در تربیت کودکان ما تاثیر بسزایی دارد، باید دانش آموزان را به سمت مهارت های اجتماعی مفید هدایت کنند.

مدیران آموزشگاهی باید دانش آموزان را به سمت مهارت های اجتماعی مفید هدایت کنند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در همایش هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی که در مرکز فرهنگی و آموزشی خانه معلم برگزار شد گفت: تربیت امروزه رسالت بزرگی است که بر دوش ما می باشد و نگاه مردم به آموزش و پرورش بسیار بلند است که شاخصه اصلی این نگاه اعتماد و اطمینان می باشد.

وی بیان کرد نگرش ما به مدیریت آموزشگاهی در حال دگرگونی و تحول می باشد و ما در این مسیر باید یک راهکار زیر بنایی در مسئله تربیت داشته باشیم و خطاهای گذشته را جبران کنیم.

شیخ الاسلام گفت مدیران آموزشگاهی ما ضمن اطلاع کافی از فضای جنگ نرم که امروزه در تربیت کودکان ما تاثیر بسزایی دارد، باید دانش آموزان را به سمت مهارت های اجتماعی مفید هدایت کنند و از افزایش حجم کتب درسی صرف که بعضاً نفعی برای دانش آموزان در سطح جامعه ندارد جدا خودداری کنند.

وی تاکید کرد  زمانی را که دانش آموزان در فضای آموزشگاهی سپری می کنند را باید در زمینه افزایش سطح شناختی آنان به کار ببندیم  و به مسائلی که در طول دوران رشد خود با آن رو به رو هستند توجه نمائیم.

مدیر کل آموزش و پرورش قم گفت باید آسیب های اجتماعی در سطح مدارس بین مدیران و معلمین مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد و در این زمینه از اساتید فرهیخته استفاده شود و هم چنین در سطح ارزیابی از مدارس نباید تنها به توفیقات تحصیلی اکتفا کنیم بلکه باید بررسی شود که دانش آموزان ما تا چه حدی می توانند در برابر آسیب های اجتماعی مقاوم باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه