English

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان:

فرمانداران شهرهای مختلف لرستان ظرف ۴۸ ساعت آینده خسارات وارده زلزله اخیر را اعلام کنند

با توجه به وقوع زمین لرزه 7.3 ریشتری در غرب کشور، مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان، گفت: فرمانداران شهرهای مختلف و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آماده باشند.

فرمانداران شهرهای مختلف لرستان ظرف 48 ساعت آینده خسارات وارده زلزله اخیر را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، رضا آریایی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع زمین‌لرزه اخیر در غرب کشور و استان لرستان، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، آموزش و پرورش، شرکت توزیع برق، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر دستگاه‌های مرتبط در وضعیت آماده‌باش قرار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان، افزود: به فرمانداران دستور داده شده تا کارشناسان تحت امر را جهت برآورد میزان خسارات وارده به شهرهای مختلف، بسیج کرده تا در این خصوص اقدامات کارشناسی صورت گیرد.

وی، ادامه داد: بر اساس این تصمیم فرمانداران مکلف شدند تا ظرف 48 ساعت آینده، نسبت به برآورد دقیق میزان خسارات وارده به بخش‌های عمرانی، تاسیسات زیربنایی، ساختمان‌ها و اماکن دولتی، مسکن شهری و روستایی، شبکه‌های انتقال آب و برق و سایر بخش‌ها اقدام، و نتیجه را جهت جمع بندی نهایی و ارسال به وزارت کشور به مدیریت بحران استان، اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه