English

در جلسه مدیریت بحران شهرداری اعلام شد

آماده باش کلیه کارگروه ها و نیروهای خدماتی و امدادی شهرداری سنندج

سرپرست شهرداری سنندج در جلسه مدیریت بحران شهرداری اعلام کرد: در پی زلزله رخ داده در سطح شهر تمامی کارگروه ها و نیروهای امدادی و خدماتی در آماده باش کامل هستند

آماده باش کلیه کارگروه ها و نیروهای خدماتی و امدادی شهرداری سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در پی زلزله شب گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور سرپرست شهرداری سنندج، معاونین مدیران مناطق و نواحی و مدیر عامل سازمان های تابعه شهرداری سنندج برگزار شد.

سرپرست شهرداری سنندج ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله گفت : امیدوارم تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی در جهت اسکان و ساماندهی آسیب دیدگان این حادثه  اقدامات لازم را صورت دهند.

علیرضا کاظمی بیان کرد: در پی وقوع زلزله شب گذشته برخی از منازل سطح شهر آسیب دیدند که خوشبختانه با حضور بموقع نیروهای خدماتی و امدادی این شهرداری اقدامات لازم در جهت اسکان شهروندان  را صورت داد.

وی گفت: شهرداری یکی از ارگان های است در مواقع بروز چنین حوادثی می تواند در جهت کمک و امداد رسانی نقش بسزایی را داشته باشند.

مهندس کاظمی از آماده باش تمامی کارگروه ها و نیروهای امدادی و خدماتی خبر داد و گفت: باید تمامی نیروهای شهرداری در حوزه های خدمات شهری، ترافیک، آتش نشانی، ناوگان حمل و نقل عمومی تاکسی رانی و اتوبوس رانی، خدمات موتوری در چند روز اخیر  درآماده باش کامل باشند.

وی از حضور به موقع مدیران و نیروهای امداد و خدماتی شهرداری در شب گذشته که اقداملات لازم جهت کمک به شهروندان را انجام دادند تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری نمود: با آمادگی لازم بتوانیم خدمات رسانی لازم به شهروندان در مواقع بروز حوادث  ارائه نماییم.

در این جلسه برخی از مدیران شهرداری اقدامات خود درخصوص نحوه خدمات رسانی به شهروندان در شب حادثه زلزله ارائه نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه