English

فرماندار بندرعباس تاکید کرد

ضرورت حمایت از فعالیت های مرزنشینان در چرخه اقتصادی /تحقق توسعه اقتصادی با حمایت از تولید داخلی

فرماندار بندرعباس با تاکید بر ضرورت ساماندهی فعالیت های مرزنشینان گفت: بایستی از افرادی که در چرخه اقتصادی فعالیت قانونی دارند، حمایت نماییم.

ضرورت حمایت از فعالیت های مرزنشینان در چرخه اقتصادی /تحقق توسعه اقتصادی با حمایت از تولید داخلی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فرمانداری بندرعباس، احمد پویافر در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اظهار داشت: باید تدابیری اتخاذ کنیم تا سلامت چرخه اقتصاد در شهرستان تقویت و از قاچاق کالا و ارز پیشگیری شود و با حمایت از تولید داخلی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان را فراهم آوریم .

وی با اشاره به شرایط اقتصادی افزود : قاچاق کالا که با هدف سود آوری انجام می شود که در حقیقت یک اقدام و حرکت هدف دار از سوی دشمنان برای ضربه زدن به ارزش های فرهنگی و ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم است .

این مقام مسئول بیان داشت : باید فعالیت های مرزنشینان را ساماندهی کنیم و افرادی که در چرخه اقتصادی فعالیت قانونی دارند را حمایت نماییم.

پویافر تصریح کرد: برخی از مردم ساحل نشین سالهاست برای تامین معیشت خود مراودات مرزی و پیله وری دارند که باید به  این افراد در چارچوب دستوالعمل های قانونی اجازه فعالیت داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: باید ظرفیتی ایجاد گردد تا ملوانان بتوانند با استفاده از ظرفیتهای قانونی و آئین نامه جدید دولت از معافیت ها استفاده کنند.

وی در پایان افزود: آگاه سازی و اطلاع رسانی در زمینه قاچاق کالا و ارز سبب می شود تا مردم از پیامد منفی اقتصادی این امر آگاه شوند و ضمن هماهنگی با رویه های اقتصادی مقاومتی مصرف کالاهای تولید داخلی را در برنامه زندگی خود قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه