English

بزرگ‌ترین پروژه هوشمندسازی حمل و نقل کشور در تاکسیرانی مشهد کلید خورد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بزرگ‌ترین پروژه هوشمند سازی حمل و نقل کشور در ناوگان تاکسیرانی شهر مشهد کلید خورد.

بزرگ‌ترین پروژه هوشمندسازی حمل و نقل کشور در تاکسیرانی مشهد کلید خورد

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی علومی‌مقدم با بیان این مطلب اظهار کرد: این سامانه به عنوان بزرگ‌ترین پروژه هوشمندسازی حمل و نقل کشور علاوه بر ایجاد قابلیت پرداخت الکترونیک کرایه از طریق «من کارت»، مجهز به سیستم مدیریت اعزام، محاسبه نرخ و سیستم راهبری است.

وی با بیان اینکه تبلت‌های مجهز به این سامانه هوشمند به صورت رایگان در ١٢هزار تاکسی نصب شده است، افزود: هزینه این تجهیزات شامل پشتیبانی و سیم کارت به ازای هر تاکسی یک میلیون و ٢۵٠ هزار تومان است که از محل اعتبارات سازمان تاکسیرانی تامین می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: فرآیند نصب این سیستم روی ناوگان تاکسیرانی مشهد از روز پنج‌شنبه ١٨ آبان در تاکسی‌های خطوط راه آهن آغاز شده‌است و در ادامه، مسیر فرودگاه، تاکسی‌های بی‌سیم و سایر خطوط تجهیز خواهند شد.

وی ادامه داد: امیدواریم فرآیند تجهیز تمامی ناوگان تاکسیرانی در ۶ ماه آینده به اتمام برسد و شرایط برای بهره‌برداری کامل از این سیستم در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.

علوی‌مقدم گفت: با توجه به اینکه سیستم مذکور بر روی سرورهای بخش فناوری اطلاعات سازمان تاکسیرانی نصب شده، قابلیت ارتقای تجهیزات وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی