English

سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان:

کمترین خاموشی استان در مهر ماه در شهرستان سنندج اتفاق افتاده است

سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: کمترین میزان خاموشی مشترکین در مهرماه در شهرستان سنندج بوده است.

کمترین خاموشی استان در مهر ماه در شهرستان سنندج اتفاق افتاده است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، محمد سعید سلطانی افزود: بررسی شاخص نیرو مدت زمان خاموشی به تعداد مشترکین بیانگر آن است که شهرستان سنندج با19% ( نوزده صدم) دقیقه بر مشترک کمترین خاموشی سطح استان و قروه با 91% (نود و یک صدم)  دقیقه بر مشترک بیشترین خاموشی را داشته است.

سلطانی افزود: مدت زمان خاموشی بر مشترک در سطح استان در مهر ماه سال جاری 37%  ( سی و هفت صدم) دقیقه به ازای هر مشترک بوده است که نسبت به سال گذشته حدود ١١درصد کاهش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه زمان بازیابی شبکه یکی از شاخص های ارزیابی شهرستان می باشد افزود: زمان بازیابی شبکه شهری در سطح استان 47.7دقیقه می باشد که کمترین زمان بازیابی شبکه در استان مربوط به کامیاران  و بیشترین زمان مربوط در  شهرستان بانه  اتفاق افتاده است.  مدت زمان بازیابی شبکه روستایی استان در مهر ماه نیز66.4  دقیقه بوده که در این شاخص بهترین عملکرد مربوط به شهرستان سقز با 51.7  دقیقه و بیشترین زمان بازیابی شبکه در  به بانه بوده است.

سلطانی در خصوص شاخص  تعداد اتصالی فیدر هم تصریح کرد: در مهر ماه سال جاری تعداد  ١٢٥مورد اتصالی در فیدر های  استان ایجاد شده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته با افزایش  ٣/٣ درصدی مواجه شده است. کمترین تعداد اتصالی مربوط به مریوان و بیشترین تعداد مربوط به سنندج بوده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ افزود: مدت زمان خاموشی به ازای هر مشترک استان در هفت ماهه اول سال  با 4.5  درصد کاهش به نسبت مدت مشابه در سال گذشته به 2.96 دقیقه بر مشترک رسیده است و بهترین عملکرد در این بازه زمانی هم به شهرستان سنندج با 1.73  دقیقه بر مشترک تعلق دارد. بیشترین زمان خاموشی به ازای هر مشترک نیر متعلق به شهرستان سروآباد با 6.52 دقیقه بر مشترک می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه