English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در نشست ستاد اربعین این اداره گفت

جابجایی زائرین اربعین اولویت نخست ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در نشست ستاد اربعین این اداره گفت: تمام توان ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری اتوبوسی استان درایام اربعین به اعزام و نیز بازگشت زائرین مرقد سیدالشهداء به عنوان اولویت نخست کاری اختصاص می یابد.

جابجایی زائرین اربعین اولویت نخست ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا نازک کار با تشکر از کلیه دست اندر کاران در امر جابجایی زوار گیلانی اربعین حسینی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت پذیرفته از ابتدای آبان ماه تاکنون  8هزار زائر اربعین از استان گیلان با 257 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برونشهری به مرز اعزام شدند.

وی افزود: طی این مدت 8 هزار و 723 نفر از زائرین کشورهای آذربایجان و گرجستان و داغستان روسیه برای زیارت کربلا و شرکت در مراسم اربعین از مرز زمینی آستارا وارد کشور شدند و با استفاده از 127 دستگاه اتوبوس و 20 دستگاه مینی بوس و 11 دستگاه ون و 71 دستگاه سواری به مرز شلمچه اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در هفته ی جاری  هیاتی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه نمایندگانی از تشکلهای صنفی استان به مرز مهران اعزام می شوند تا از نزدیک بر روند بازگشت زائرین استان نظارت ویژه داشته باشند.

نازک کار افزود: جهت نظارت بیشتر بر عملکرد حوزه حمل و نقل مسافر استان در ایام اربعین، کشیک شبانه روزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه مسافر رشت برقرار گردید.

نازک کار تصریح کرد:  این اداره کل در راستای انتقال تجهیزات تدارکانی و ارسال نذورات مردم استان نیز پشتیبانی لازم را با هماهنگی جهت اعزام ناوگان حمل و نقل کالای مورد نیاز به انجام رسانده است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مسئولیت ریاست کمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین استان را عهده دار می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه