English

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان:

۶۴ تشکل دوست‌دار میراث فرهنگی در سه سال گذشته در استان اصفهان تشکیل شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: با تلاش اداره‌‌کل و همت دوستداران میراث فرهنگی توانسته‌ایم مجددا در این ۳ سال ۶۴ تشکل دوستدار میراث فرهنگی را در سطح استان فعال کنیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

64 تشکل دوست‌دار میراث فرهنگی در سه سال گذشته در استان اصفهان تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فریدون الهیاری در دیدار با مدیران تشکل‌های مردم نهاد شهرستان اصفهان اظهار داشت: معتقدیم تشکل‌های دوستدار میراث فرهنگی، زبان گویای میراث فرهنگی در راستای حفاظت از هویت این سرزمین و همچنین وجدان آگاه مردم در راستای حفاظت از میراث فرهنگی هستند، بنابراین تمامی تلاش ما بر مبنای حمایت از بسط و توسعه کمی و کیفی این تشکل‌ها استوار است.

وی افزود: در سه سال گذشته با وضعیت نابسامان این حوزه در استان مواجه بودیم بگونه ائی که از حدود 80 تشکل دوستدار میراث فرهنگی تنها 13 تشکل به صورت نیمه فعال موجود بودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: با تلاش اداره کل و همت دوستداران میراث فرهنگی توانسته‌ایم مجددا در طی این 3 سال 64 تشکل دوستدار میراث فرهنگی را در سطح استان فعال کنیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه