English

محمد مراد زرنشان:

کنتورهای مشترکین به صورت مکانیزه قرائت می شود

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت:  با تجهیز مأمورین قرائت کنتورشرکت به تبلت و تلفن همراه هوشمند، کنتورهای کلیه مشترکین برق استان به صورت مکانیزه قرائت می شود.

کنتورهای مشترکین به صورت مکانیزه قرائت می شود

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، محمد مراد زرنشان گفت: این طرح از ابتدای سال جاری در امورهای شمالی و جنوبی سنندج، بانه و دیواندره اجرایی شده است و تا پایان سال کلیه شهرهای استان از این طریق قرائت می شوند.

زرنشان تأکید کرد: نرم افزار قرائت کنتور در سیستم های آندروید تبلت های مأمورین قرائت نصب شده است و تا GPS دستگاه روشن نشود مکان مأمور قرائت را نشان ندهد، امکان قرائت کنتور نیست و از این طریق می توان به صورت آنلاین و لحظه ای عملکرد مأمورین قرائت و زمان و مکان آنها را مورد ارزیابی  قرار داد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از جمله شرکت های پیشرو در سطح کشور در زمینه اجرای این طرح است، تأکید کرد: ثبت انواع گزارش توسط مأمورین قرائت، امکان ارسال و دریافت اطلاعات بدون حضور مأمورین در محل شرکت  به صورت آنلاین و بدون محدودیت زمانی و مکانی از مزایای این طرح به شمار می رود.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین یکی دیگر از مزایای اجرای این طرح را امکان ثبت ولتاژ دریافتی مشترک بیان کرد و افزود: اطلاعات ولتاژ مشترکین در مناطق مختلف شهر از این طریق ثبت و در اختیار واحد های مرتبط در معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و برنامه ریزی و مهندسی قرار می گیرد تا نسبت به رفع این موارد اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه مأمورین قرائت با لباس فرم شرکت، دستگاه قرائت و یا تبلت و نیز کارت شناسایی معتبر در منازل مشترکین حضور پیدا می کنند و این موضوع به صورت گسترده از طریق رسانه ها به ویژه رسانه های مجازی به مشترکین اطلاع رسانی شده است و امیدواریم شهروندان با توجه به این مهم از پذیرش افراد متفرقه و سودجو خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: این طرح تحولی مهم در خدمت رسانی سریع به مشترکین به شمار می رود و امیدواریم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد.

زرنشان ادامه داد: اهتمام شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تسهیل خدمت رسانی به مشترکین برق در تمامی استان می باشد و در سالهای اخیر با افزایش خدمات غیر حضوری و  واگذاری خدمات شرکت برق به دفاتر پیشخوان دولت، راه اندازی سامانه تلفنی 1521 برای پرداخت غیر حضوری صورتحساب و نیز استفاده از فناوری های جدید برای تسهیل خدمت رسانی به مشترکین گامهای مهمی در راستای خدمات به مشترکین صورت گرفته است.

قابل ذکر است در حال حاضر بیش از 600 هزار مشترک از خدمان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان استفاده می کنند که 85 درصد از این مشترکین در بخش خانگی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه