English

استاندار کردستان:

فرمانداران در زمینه جذب اعتبار باید پاسخگوی مردم باشند

استاندار کردستان با اشاره به در نظر گرفته شدن 200 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال در استان، اظهار کرد: ارزیابی عملکرد مدیران بستگی به همت آنها در جذب این اعتبار و اعطای تسهیلات اشتغال دارد.

فرمانداران در زمینه جذب اعتبار باید پاسخگوی مردم باشند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه(15 آبان) در جلسه کارگروه اشتغال استان، با توجه به اینکه 200 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال در سال جاری در نظر گرفته شده و 4 ماه زمان نیز برای جذب این اعتبار تعیین شده، خواستار همکاری و همگرایی دستگاه های مسئول برای جذب این اعتبار در استان شد.

وی مدت زمان در نظر گرفته شده برای جذب اعتبار را طولانی دانست و افزود: از این اعتبار باید به عنوان فرصتی برای توسعه استان و ایجاد اشتغال بهره بگیریم.

استاندار کردستان با اشاره به ضرورت توزیع شهرستانی و دستگاهی این اعتبار، عنوان کرد: 60 درصد از این اعتبار به صورت شهرستانی توزیع می‌شود و 40 درصد نیز به شهرستان‌هایی که عملکرد موفق تری داشته باشند، اختصاص خواهد یافت.

وی بر اهمیت جذب این اعتبار در ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: فرمانداران باید زمان را مدنظر داشته و در زمینه جذب اعتبارات باید پاسخگوی مردم باشند.

مرادنیا این اعتبار را فرصتی برای ایجاد اشتغال در استان دانست و از همه دستگاه‌ها و به ویژه بانک‌ها خواست تا تمام توان خود را در این زمینه بکار گیرند.

وی بر ایجاد فضای رقابتی برای جذب این اعتبارات تاکید و اعلام کرد: سقف اعتبارات برای هر استان 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده است اما می‌توان آن را در حداقل زمان تا 500 میلیون تومان نیز افزایش داد.

استاندار کردستان از دستگاه‌های مختلف خواست که نماینده تام الاختیار انتخاب کرده تا به صورت ویژه این موضوع را دنبال کنند.

وی از بانک‌ها خواست تا در اخذ وثیقه نهایت همکاری را داشته باشند و اعلام کرد: ارزیابی عملکرد مدیران بستگی به همت آنها در جذب این اعتبار و اعطای تسهیلات اشتغال دارد.

مرادنیا خواستار بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و سایر مطبوعات و نشریات استان برای اطلاع رسانی در خصوص اجرای این طرح شد و آن را موضوعی ضروری در اجرای طرح دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه