English

برگزاری المپیاد ورزشی جام دریانوردان به میزبانی هرمزگان

المپیاد ورزشی کارکنان بنادر کشور با عنوان جام دریانوردان با شرکت 450 ورزشکار از هفت استان ساحلی ایران هفته نخست بهمن ماه به میزبانی بندر شهید رجایی در مرکز پایتخت دریایی ایران (هرمزگان) برگزار می شود.

برگزاری المپیاد ورزشی جام دریانوردان به میزبانی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "یحیی یحیایی" نماینده کمیته ورزش سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه نشست مشترک با مسوولان ورزشی بندر شهید رجایی گفت: این رویداد ورزشی بر اساس برنامه زمانبندی اولیه 29 دی ماه تا 5 بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: در قالب این مسابقات، 450 ورزشکار در رشته های فوتبال زمین چمن، والیبال سالنی، شطرنج و تنیس روی میز از بنادر هفت استان ساحلی هرمزگان، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، گیلان، مازندران و گلستان  با همدیگر به رقابت می پردازند.

یحیایی تصریح کرد: این مسابقات با هماهنگی و برنامه ریزی کمیته ورزش زیر نظر اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای راهبری این مسابقات از ظرفیت های داوری استان هرمزگان استفاده خواهد شد و برنامه داریم که برگزیدگان این مسابقات را در قالب یک تیم برای حضور در بازی های دوستانه با تیم های مطرح یا شرکت در لیگ کارکنان دولت ساماندهی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه