English

فرماندار بهمئی:

۹۵ درصد اراضی شهرستان بهمئی در تملک راه و شهرسازی است / مردم حتی اجازه ساخت یک متر زمین را ندارند

فرماندار بهمئی گفت: 95 درصد اراضی شهرستان بهمئی در تملک راه و شهرسازی است و مردم حتی اجازه ساخت یک متر زمین را ندارندکه باید در این خصوص چاره‌ای اندیشیده شود.

95 درصد اراضی شهرستان بهمئی در تملک راه و شهرسازی است / مردم حتی اجازه ساخت یک متر زمین را ندارند

به گزارش خبرگزاری موج از لیکک، حکمت الله سنایی در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد، اظهار کرد: در حالی چندین سال از شهرستان شدن بهمئی می‌گذرد ولی بسیاری از ادارات هنوز در این شهرستان مستقر نشده است.

وی با بیان اینکه بیش از 11 اداره و بانک هنوز در بهمئی مستقر نشده‌اند، عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی این شهرستان در حوزه زیرساخت‌ها از جمله مشکلات ارتباطی، اب، برق بوده و پوشش شبکه‌ای سیما و آنتن دهی تلفن و اینترنت مشکل دارد.

صلاحی بیان کرد: کمبود نیرو در بسیاری از ادارات کاملا مشهود بوده و حدود 347 نیرو در چارت اداری شهرستان نیاز است که امیدواریم مسئولان و متولیان امر در این زمینه نگاه ویژه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی نرخ بیکاری در این شهرستان را 17.8 درصد برشمرد و گفت: مهمترین مشکل کنونی این شهرستان همچون سایر مناطق بیکاری بوده که باید فرهنگ کار باید اصلاح شود.

سنایی بیان کرد: این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری دارد و انتظار می‌رود با جذب اعتبارات از حوزه میراث فرهنگی زمینه توسعه شهرستان در این حوزه ایجاد شود.

فرماندار بهمئی گفت: 80 حلقه چاه نفت در این شهرستان وجود دارد و این مسئله می تواند زمینه اشتغال زایی جوانان شهرستان با ایجاد پالایشگاه فراهم کند.

وی گفت: حدود 95 درصد اراضی این شهرستان به تملک راه و شهرسازی است و مردم حتی اجازه ساخت یک متر زمین را ندارند که انتظار می رود راه چاره‌ای برای حل این مشکل مردم بهمئی اندیشیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه