English

قهرمانی استان گلستان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور

تیم کشتی استان گلستان با گذشتن از سد خراسان شمالی به عنوان تیم قهرمان مسابقات گروه ب کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور رسید.

قهرمانی استان گلستان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات گروه ب کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور با شرکت 10 تیم گلستان، خراسان‌های شمالی و رضوی، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان،کردستان، فارس، اردبیل، قم و مرکزی در سالن دانشگاه آزاد شهرستان بندرگز برگزار شد.

در دیدار پایانی این رقابت‌ها تیم کشتی استان گلستان با گذشتن از سد خراسان شمالی به عنوان تیم قهرمان مسابقات گروه ب کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور رسید.

خراسان رضوی و اردبیل هم در رده بندی به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود خراسان رضوی به پایان رسید و پرونده این بازی‌ها با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

رقابت‌ها تیم کشتی استان گلستان

در رده بندی انفرادی این رقابت‌ها هم محمدطهماسبی از گلستان، سعید صفایان خراسان رضوی، سهیل منتظری سیستان وبلوچستان در وزن 57 کیلوگرم اول تا سوم شدند.

روح الله نعمتیان، وحید کارکن، داریوش قلی‌زاده از استان‌های قم، اردبیل و خراسان شمالی در وزن 61کیلوگرم بر سکوهای برتر جای گرفتند.

هاشم مختاری از خراسان رضوی، دانیال حجتی از گلستان، جلال علیزاده از سیستان وبلوچستان در وزن 65 کیلوگرم، میلاد طهماسبی از گلستان، شعیب سلیمانی از خراسان رضوی و میلاد ورمغانی از کردستان در وزن 70 کیلوگرم برتر شدند.

دروزن 74 کیلوگرم مسعود کمروند از مرکزی، علی اصغر جبلی از گلستان، حمید الهیان از خراسان شمالی اول تا سوم و آرام رحیمی از کردستان، علیرضا حسنی از گلستان و یاشار کلوانی از آذربایجان غربی در وزن 79 کیلوگرم برتر شدند.

در وزن 86 کیلوگرم اسماعیل محمودی از خراسان رضوی، محمدعلی بچه سقا از فارس وارش نیر آبادی از گلستان برتر شدند و رضا بیات از خراسان شمالی، امیر ارسلان تاتاری از خراسان‌رضوی، ولی اصغری از کردستان در وزن 92 کیلوگرم و امیر محمدی از خراسان‌شمالی، اسماعیل نجاتیان از خراسان‌رضوی و حمید کمروند از استان مرکزی بر سکوی اول تا سوم جای گرفتند.

در وزن 125 کیلوگرم هم احمد میرزاپور از خراسان رضوی، پوریا رحمانی از فارس و سید احمدرسولی از گلستان اول تا سوم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه