English

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان:

راهکار مقابله با استکبار جهانی زنده کردن شور انقلابی در دانش آموزان است

رئیس آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: درک و فهم و شناختی که دانش آموزان ما در ابتدای انقلاب و در روز 13 آبان سال 57 داشتند، یک بار دیگر در آنها زنده شود.

راهکار مقابله با استکبار جهانی زنده کردن شور انقلابی در دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد تقی زاده در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، انقلاب، دفاع مقدس، 36 هزار شهید دانش آموزی و بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب نبی اکرم دارد و تداوم بخش انقلاب عاشورا است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: امروز جوانان این سرزمین همانند شهید فهمیده و بهنام محمدی معتقدند ولایت مداری ویژگی اساسی انقلاب اسلامی است و با حضور گسترده در این راهپیمایی یک بار دیگر عهد و پیمان مستحکم خود را با مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) استمرار می بخشند و با آگاهی و بصیرتی که از نور ولایت دریافت می کنند همچنان در مقابل یهودی ها و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا خواهند ایستاد.

تقی زاده گفت: به نظر من مردم ایران زمانی می توانند به خوبی در مقابل استکبار جهانی و دشمنان یهودی و سعودی این انقلاب و در مقابل سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا  مقاومت کنند که درک و فهم و شناختی که دانش آموزان ما در ابتدای انقلاب و در روز 13 آبان سال 57 داشتند، یک بار دیگر در آنها زنده شود.

وی با بیان اینکه در زیر سایه ولایت می توانیم این پیروزی را  به خوبی تداوم ببخشیم، گفت: هر چه جلوتر می رویم  شناخت ، بصیرت و مقاومت در کشور افزایش پیدا می کند و ملت ایران بهتر می توانند دسیسه های استکبار جهانی را بفهمند و در مقابل این حیله ها مقاومت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال 13 آبان را یک روز تاریخی در کشور دانست و تصریح کرد: 13 آبان شاهد حوادث و اتفاقات بزرگی است و روزی است که فرزندان ایران با تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا را از کشور راندند از این رو این روز به روز ملی استکبار ستیزی تبدیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه